Facebook Linkedin Twitter Newsletter

It’s Mango Time!

De maand mei staat voor ons in het teken van de mango. Met de campagne 'It's mango time' laten we de consument weten dat er het hele jaar door heerlijk zoete EAT ME mango's beschikbaar zijn. Met de campagne richten wij ons op huishoudens met kinderen. Dit is volgens onze categoriemanagement studie de doelgroep met het grootste potentieel.



Middels divers POS-materiaal, een campagne sticker en winkeldemonstraties worden de consumenten verleid om meer mango´s te eten en de campagnepagina te bezoeken. Op de actiepagina staat uitgelegd hoe er het hele jaar door zoete EAT ME mango´s beschikbaar zijn en kunnen bezoekers een kinderfiets in een frisse mangokleur winnen. Ook vinden zij er toegankelijke mangorecepten en een kleurplaat voor de kinderen.

Tijdens de campagne periode leveren wij met name Kent-mango's uit Ivoorkust. De mango's uit Ivoorkust kenmerken zich door hun mooie rode blos en bovenal het lekkere vruchtvlees dat een goede brix heeft, heerlijk zacht van structuur en mooi van kleur is. Vanwege de klimatologische omstandigheden hebben de Kent mango's uit Ivoorkust een minder strakke en iets dunnere schil in vergelijking met Kent mango's uit andere landen. Hierdoor kunnen er richting de 'neus' van de mango plooitjes in de schil ontstaan. Daarnaast krijgen de Afrikaanse mango's geen laagje wax, waardoor de vruchten niet glanzen. Echter de smaak van de Afrikaanse mango's heerlijk!

Terug naar overzicht
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media functionaliteiten op de website.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid. Je kunt ook niet akkoord gaan.