Facebook Linkedin Twitter Newsletter
  • Nature’s Pride komt met avocado-campagne ‘Ja, ik wil’

Nature’s Pride komt met avocado-campagne ‘Ja, ik wil’

Avocado's zijn populair, hoog tijd om de avocado persoonlijk te leren kennen. Dat was de gedachte van Nature's Pride om de avocado-campagne 'Ja, ik wil' voor het EAT ME merk te ontwikkelen. Want hoewel de avocado's populair zijn, koopt slechts 31%* van de Nederlandse huishoudens avocado. En de vrucht is juist zo veelzijdig en gezond. Van week 26 t/m 29 zet Nature's Pride dan ook vol in op avocado, zodat nog meer consumenten avocado gaan proberen.

Met de 'Ja, ik wil'-communicatiecampagne wil Nature's Pride met name de consument benaderen, bij wie avocado's niet of slechts sporadisch op het boodschappenlijstje staan. Op aansprekende verpakkings- en schapcommunicatie wordt getoond hoe deze veelzijdige vrucht makkelijk in dagelijkse gerechten verwerkt kan worden. Zo moeten consumenten worden overtuigd om avocado direct zelf te gaan proberen. Het 'Ja, ik wil'-avocadofiguurtje bepaalt het vrolijke karakter van de campagne.

Tijdens de actieperiode kan de consument een gratis gepersonaliseerd e-book downloaden met achtergrondinformatie, inspiratie en recepten; alles over avocado. Daarnaast worden er diverse communicatiemiddelen ingezet om de campagne te ondersteunen. Zo wordt er gebruik gemaakt van de inzet van influencers, social media en online advertising en zijn er presentaties en proeverijen bij diverse verkooppunten. Op deze manier hoopt Nature's Pride meer consumenten avocadofan te maken.

Lees meer op www.eatme.nl

*Bron: GFK 2017

Terug naar overzicht
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media functionaliteiten op de website.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid. Je kunt ook niet akkoord gaan.